Hari Yg Membosankan

Hari ni setelah kira2 1 minggu aku bercuti, aku mula keje blk. Adoi bosan! Keje yg ade ditangguh2..selagi xde org yg tgur, selagi tu lah aku menangguhkan keje. Itulah aku. hahaha. Skrg aku dah ade task baru pulak..namanya 'stanby mlm'. Pd yg tau tu bgs lah. Pd yg xtau tu pulak boleh la bertanya pd yg tau..hehehe. Mls aku nk cite. Kiranya siang mlm keje la ni. So di kelapangan yg ade ni aku pun update la blog aku skit2. Mmg bosan tahap ayam pencen nih...cmane la member2 aku leh tahan bt keje ni! xphm aku!
Semalam! Ni dia aku nak cite. Semalam aku dari Pekan..umah mak bapak aku la. Aku nak blk KL. Maklum jela org dah nk msuk keje blk. Jamm xhengat pnye. Aku beser lalu highway karak tu..tp kebetulan semalm adik aku yg dok Kajang tu nk tumpang. So aku bincang2 ngn mak bapak aku, dorg sruh lalu muadzam->keratong->seremban->kl..leh kuar kat kajang. Kononnya nak elak jamm la. Sekali hujan lebat pulakk. Kete banyak gile. Ntah dari hutan mane kuar kete byk2 tu pun aku xtau. Sudahnye 7 jam aku dlm kete! Tensen2....
So kesimpulannya..pd korg yg nak blk kg ke, nk g mana2 ke, rancang lah perjalanan anda terlebih dahulu. Tentukan masa yg sesuai, jalan yg ingin dilalui, dan dgr2 lah laporan trafik di radio ataupun televisyen. Huhuhu...
Raya ari tu?? Ok je..malahan duit imbuhan yg baru diterima juga telah pun selamat berlalu. Kopak den!! Hahaha padan muka aku. Nampaknya kena la berusaha lebih skit lps ni. Ckp psl raya, korg nak tau ape jd ngan raya aku? Click Here



0 komen: