Salah lagi!

Siang td isi minyak kete kat petronas. Kali ni aku xnak salah pam lg. Lama jgk la aku nak ngecam pam tu pam brape. Dua tiga kali aku toleh sementara nak ke kaunter tu.


"pam 5!" sambil hulur not 50 dgn kad mesra kat brader tu. Kad mesra mesti nak selet. Mane tau dpt adiah kete bmw ke. xdpt bmw, dpt perdana pun orait gak..


tetibe brader tu tgk aku semacam. ah sudah. pehal lak. xkan duit aku xditerima kot. ade 2-3 org dah beratur kat belakang.









eh ic aku!

cilake salah kuar kad la pulak...

3 komen:

fati said...

kamu dah kenapa? :)) petrol pum yg sama gak ke apa? hahahahhh!!

nABiL said...

hish2..ape nk jadi ni..ko berkhayal ek masan nk kad 2..huhu

apex said...

fati-pam lain la. pehal tah. malu siot.

nabil-bukan khayal la. bese aku xtgk pun masa kuar kad. seluk wallet trs hulur je. mane tau slh kad plak. adehh