Salam Ramadhan

Assalamualaikum wbt..

Hari ini 22/09/2008 bersamaan 22 Ramadhan 1429 Hijriah. Buat kali pertamanye aku mem'blog'kan diri. Selama ni aku cuma memerhatikan dan me'ngomen' blog org. Akhirnya tercapai jgk hajat aku untuk mempunyai blog sendiri. Walaupun banyak perkara yang belum aku fahami dan pelajari dlm pembikinan blog..tapi aku tetap optimis mampu menangani persoalan ini dgn jayanya. Sebenarnya aku sendiri belum tahu ke mana arah yang ingin aku bawa melalui blog ini..apakah misi dan visi yg mahu dicapai..apakah matlamat dan harapan aku dalam pembikinan blog ini. Namun apa yg pasti aku sedia menerima sebarang kritikan dan komen2 dari anda semua..

Sempena bulan Ramadhan yg semakin hampir ke penghujung ini..aku juga ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa seterusnya selamat menyambut kedatangan 1 Syawal dgn penuh keinsafan. Marilah kita renung kembali setiap amalan yg telah dibuat. Adakah kita telah memenuhi setiap apa yg disyariatkan. Adakah kita telah manfaatkan setiap detik Ramadhan yg berlalu. Adakah Ramadhan kali ini lebih baik dari yg sebelum2nya. Sama2lah kita muhasabah diri..semoga setiap amalan kita diterima oleh Yang Maha Esa. Aminnn....

Akhir kata..ape yg diharapkan semoga dgn lahirnya Apex's Blog ini dpt memberi seberapa banyak informasi dan manfaat yg berguna kepada anda semua. Sekian saja buat kali ini...Wassalam




0 komen: