Jalan-jalan cari pasal

mlm ni ntah ape kena
rajin plak jln2 usha blog org
byk blog aku kuar masuk kuar masuk mlm ni
tp yg paling terkesan terkenang2
dan ter-bookmark
ni ha nk cite skit
cite je
link tadak
xkuasee..


Blog 1
menurut ape yg tertulis kat situ, berserta isi2 dan penceritaan
blog tersebut kepunyaan sorg budak umo 5 thn
siap ade facebook badge lg
gambar2 yg ada kebanyakan bukan diambil sendiri
tp org lain yg ambikkan
klu btl budak ni yg empunya tulisan
salute beb
gaya penulisan mcm org dewasa
follower pun ramai bleh thn la
mmg celik it kot budak ni
budak laki


Blog 2
blog kepunyaan sorg Islam
yg sgt menyayangi anjing
dlm blog2 ni byk menceritakan perihal anjing
beserta gmbar2 anjing beserta tuannya
serta pendapat2 ttg anjing
ttg status halal dan haram anjing
juga ttg kisah2 anjing yg lain
serta jenis2 anjing yg terdapat di mukabumi ni
drp sini aku dpt byk info yg aku xpnh tau
yg telah mengubah persepsi aku ttg haiwan ini
penulisan yg lengkap dgn fakta
beserta gambar2 dan video2 yg menarik


Blog 3
ha yg ni ssh skit
ada antara entri2 blog ni yg dok cite psl blog org lain
klu cite yg baik xpe
ni dok buruk2, kutuk kaw2 punye
siap bg link
ok aku bekap skit
ade jgk puji2an dimasukkan
tp mmg nmpak sgt blogger ni berusaha meluahkan apa yg dia rasa
ntah ape kena dgn sisi kepala belah kiri beliau
aku pun xpasti
sgt rajin beliau meng-review blog org lain
dan mempromotekan kpd pembaca blog beliau
dah xde idea ke ape
papepun salute jgk
haha


Blog 4
empunya blog yg dikutuk td
disebabkan dah ade link kat situ
beserta fakta2 yg dah terbaca
teringin jgk nk view dgn mata kepala sendiri
pendapat aku xde la teruk sgt
dah beliau ade pkwe
biar la dia nk cite
sebelum ni pun byk lg blog yg aku jmpe
lg mgedik drp tu
mcm dia sorg ade pkwe
umo baru 16
kapel baru 5 bulan
kemain cite psl dating
siap tepek gmbar pkwe yg muka separuh siap tu
geli weh!!


Blog-blog lain
selain blog bunge2, blog2 awek yg dok cite psl kisah idup dorg
blog awek yg dok cite pg td mkn nasi lemak, tghari mkn ciken cop, mlm mkn kuetiow, besok mkn tu, lusa mkn ni, besok lusa mkn roti cicah megi..
aku pun ade usha blog2 bertemakan ilmiah
gosip2 jgn ckp la..bersepah! xlarat nk bookmark dah
blog2 yg menyediakan tutorial psl komputer
yg meng-review software2 terkini
ha yg ni paling aku slalu usha
bkn selalu dah ni
terpaling sgt selalu dah!
dlm sehari ntah brape kali view

dan blog yg paling kurang menarik perhatian aku
blog berunsur politik
blog personal artis tempatan
dan









blog gay / pondan

Ok itu saje buat masa ni. Time to sleep.
Skali skale bt entri cmni bleh thn jgk dia pnye syok. Baru aku phm skrg..

0 komen: