Semoga Cepat Sembuh II

Alhamdulillah. Ptg tadi aku sempat melawat dia di HKL. Kira ni 1st time la melawat awek sendiri kat spital. Seblm ni pnh melawat awek atok dgn awek bapak aku je. Melawat adik eksiden dgn sedara-mara sikit-sikit. Tu je la.

Denggi. Kompem! Tu yg dibgtau doktor yg merawat . Skrg ni dia xbleh gerak sgt la sbb tgn dah kne cucuk bg masuk air. Huhu. Kusut masai dah aku tgk dia. Bukan dia jela. Sume pesakit kat situ pun nampak mcm xterurus. Baju beso, rambut kusut masai, muka comot.. haihh.. Pehal tah. Baru aku perasan mnde ni. Tak bleh ke klu pesakit-pesakit ni dijaga dgn lbh baik. Pakaian yg lbh bergaya ke, ruang tempat rawatan + rht + tido yg lbh slesa ke.

Aku rasa kerajaan skrg patut dah boleh naiktaraf kemudahan kat spital-spital kerajaan ni. Hentikan la salur duit pd mnde-mnde lain yg kurg faedahnye tu. Kesian aku tgk dorg ni bersesak-sesak dlm wad. Dgn suasana bising pelawat yg xterkawal lg.. sesak mata aku. Sesak telinga aku terpksa dgr dorg berborak.

Belum cite psl makcik, pakcik, tok nenek yg tua-tua tu lg. Sume dok dlm 1 wad bcampur-campur. Aku rasa mcm kesian tgk dorg yg tua-tua tu. Serius klu mak bapak aku ditakdirkan sakit dan terpksa ditahan di wad, aku xnk tgk dorg dlm keadaan cmtu. Sedih beb.

Ok cukup cite psl spital.

Aku hrp xkan ade mslh utk awek aku dia sembuh sihat spt bese. Hrp dia cpt sembuh lah. Dan td aku sempat jumpe mama dgn papa dia walaupun sekejap. Err sbnrnye ni la 1st time aku jmpe dorg. Haha! Macam-macam perasaan ade. Lenkali la cite bab tu k. Maluu hehe..

2 komen:

nABiL said...

pas ni awk ko mesti kurus cm ko..sbb org yg kene denggi ni kebanyakannya akan kurus..mcm aku la..huhu:-p..
psst..psstt...dah jumpe bakal mak mertua ek..bgs la tu..xlama lagi merasa la aku mkn nasi minyak ko yer..hehe..pape pun..mg awek ko cpet sembuh..n cpt nek pelamin...:-)

apex said...

skali bkn denggi daa..ape pnye doktor. bengang aku.

insyaallah aku pun hrp cpt la smpai hari tu. hehe