Cantik dalam cantik luar

Dem dem. Ape dibuat tgh-tgh mlm ni xtido lg. Siang td bos dah sound dtg keje awl besok. Tak bleh tido plak ni. Mamposs. Jgn xbleh bgn lak besok dahh.

Ni nak cite skit. Aku pelik la. Awek. Muka cun. Putih. Mata cantik. Senyuman menawan kalbu. Tapi tgn xlawa. Gelap. Kuku hitam. Ade tu kulit tgn kasar ngalahkan tgn aku. Maksud aku jari. Pelik ni. Pelik. Hilang selera terus. Haha.

Buat masa ni mmg tugas aku memantau keje-keje melibatkan penggunaan jari dan cap jari. So mmg aku berhadapan dgn ramai org setiap hari. Berbagai bangsa. Dari level korporat, profesional, exec, sampai la cleaner dan sbgnye. Setiap hari aku akan mengadap jari-jari dan tgn-tgn berbeza tuannya ni. Klu yg cantik luar dlm tu ok la. Klu yg xcantik luar dlm pun ok bleh trime lg. Tp yg muka cantik jari buruk ni pelik. Bukan nak mengutuk tp.. mmg mengutuk pun! xbleh thn dah. Lame pendam ni. Kah kah.



Eh aku tengok je k.. tak pegang. Sumpah! Hehe.

1 komen:

cinderlela said...

ehem2x..