Kenduri kawen abg kpd makwe punye member

Agaknye dah sampai musim mengawan kot. Bersusun jemputan kawen diterima dlm tempoh 3 bulan terakhir menjelang 2012 ni. Mintak maaf lah pada kawan-kawan yg xsempat utk aku hadir ke majlis korang tuh. Bukan xsudi tp mmg aku kesempitan masa. Byk komitmen lain yg harus aku dulukan. Hehe.




Ni minggu lepas punye. Ahad 13 Nov. Umah sebelah pihak pengantin pompuan di Kepong. Rasanye aktiviti aku same je ke mane2 kenduri kawen pun. Mengiringi pihak pengantin laki ke rumah pengantin pompuan, folo pengantin berarak ke pelamin, amik gambar, usha-usha awek, makan, usha-usha awek, salam tuan rumah, amik gambar dgn pengantin, salam pengantin, balik. Haha.

Tapi photographer utk dorg ni mmg terbaek la. Si suami dgn Sony handycam + si anak pompuan dgn Nikon DSLR + si isteri dgn Nikon DSLR. Suke aku tgk. Hehe.





Akan dtg ni pun ade byk lg jemputan kawen. Member pesbuk, member opis, member lame skolah dan juga abg kpd makwe sendiri yg akan kawen pada hujung bln ni jgk. Moga selamat sumenye. Selamat Pengantin Baru!!

2 komen:

nABiL said...

psss...nk tnya..ko punya bila pulok..huhu:-p

apex said...

hoih ckp org..dia pun same. haha

nt la.smpai masanye akan aku heboh2kan.heheh