Champions League


Ok aku tau dah lambat. Tapi ttp nak tulis kat sini.

Mlm semlm tido awal dan bgn semula jam 2.45pg pasal nak tgk bola. Game antara Barcelona dan Chelsea. Aku bukan peminat fanatik Chelsea tp kira minat la jgk. Dlm EPL Chelsea jatuh team no-2 peberet aku selepas MU. Betul. Iyee. Sumpah xtipu. Hehe.


Dan perlawanan dgn Barcelona mmg dah lame dinanti. Aku pun xminat Barcelona. Mane-mane team yg lwn dgn Barcelona pun aku sokong sbnrnye. Baru-baru ni Barcelona kalah lwn Real Madrid. Pun rasa puas sgt. Sepanjg mlm senyum je tido. Kah kah kah.


Dari mula aku mmg dah agak Barcelona akan serang abis-abisan lps kalah 0-1 pd pusingan pertama di Stamford Bridge. Risau jgk klu Chelsea kena ayam mlm tu. Lbh-lbh lg lps John Terry kena red card. Main 10 org lwn team Barcelona. Mmg bale!! Pastu trs Barcelona dpt gol 2 bijik. Hado laahh. Mampos kne tibai ni aku pk. Mau menangis fan-fan Chelsea kat luar tuh.


Tapi lps Ramires dpt score sebijik, aku dah lega. Aku pcye seluruh peminat Chelsea di seluruh dunia pun lega. Team ni rupanya xselemah disangka. Power!! Team Barcelona sebenarnye yg terlebih konfiden. Spt memandang rendah keupayaan player-player Chelsea ni. Di saat-saat akhir tgh Barcelona mengasak, tetibe Chelsea dpt peluang dan Torres score 1 gol lg seterusnya menutup peluang Barcelona utk menang game tu.


Keputusan penuh 2-2. Chelsea layak ke final dgn agregat 3-2. Best. Game yg aku rasa xrugi tgk. Susah woo aku nak bgn pagi tu. Dan pg jam 8 dah kena masuk opis plak. Kena bgn tido bgn tido la jwbnye. Jam kne set alarm brape kali ntah dlm 1 mlm. Mlm ni Real Madrid lwn Bayern Munich plak. Pun nak kne tgk jgk tuh.


Bujang-bujang ni bleh la lyn bola smpai pagi. Tp nt dah kawen lom tau. Hehehe. Go go Chelsea!!

2 komen:

Anonymous said...

takde... dah kawen pun buleh je nak tgk bola tetengah malam, wahahah.. lagi lagi kalo ade baby kecik, nguahaha :))

apex said...

haha tp aku rs kne tgk org umh jgk kot.. hehhehe..