Friendster

Assalamualaikum..eceh! Islam rupanyee. tu la psl. ari ni ade lg manusia yg bertanya "kamu cina ka melayu?" cilakak! xkena gaya boleh bikin gaduh ni.


Ni nak cite. aku dah lame xaktif berprenster. asik dgn pesbuk je. akaun mespes, hi5
dgn teged aku dah delete. malas. serabut. benci ah! byk sgt kenangan kat situ. buat ati makin sayu je..ah sudah. ade mase pulak nak tacing-tacing. demm. so ari ni aku ada masa bukak prenster. ingat mmg nak cancel account jgk. tp xsampai ati plak. keh keh..

Aku mula knl prenster ni dah lame. sejak skolah lg. join je pstu lupe password. register lg. lupe lg. budus! n akhirnya mula serius berprenster sejak 2005 setelah bergaul dgn mamat-mamat sangap nak ber-awek tp xpnh ade awek..di tempat keje. dok add profile makwe sesuka ati. prenlist berderet awek saje. bila ditanya sape, haram xknl!

Prenster aku pun same jgk dgn pesbuk. login kejap usha-usha line je..xde nak update status ke ape. gambar-gambar yg ade pun dah taraf oldskul. muka muda belaka. mcm nak xnk je letak gmbar. low profile la konon. cett! MALAS sbnrnya.

Tadi view profile sorg kwn skolah lame. xsangka dah kawin rupanye dia. punye lame xziarah profile dorg ni. xtau cite dah. tau-tau je sume dah upload pic kawin. siot! saje nak kasi panas member la tu! terjumpe lak 1 group ex-skul..n cuba-cuba view profile ex-skulmet yg dah join..pehh nostalgia..teringat dulu-dulu. muka xberubah tu! aku pun join group gak la. ramai yg dah kawen rupanya. kawen same skulmate pun ade. tp nmpak mcm baru-baru je lg tu. gmbar hanimun pun mcm panas lg je. keh keh keh. tahniah la bt korg. tp korg tunggu la. aku tahan je nk delete akaun prenster aku ari ni. nk upload pic kawen punye psl! hahah!

Nih gambar yg aku kutip dr prenster aku sendiri. tp 5 cukup la. gmbar lame je punn. tp nilainya sgt tinggi...err yeahh sgt tinggi.

form 4


form 5


semester 1 polisas


lagi-lagi polisas

Oldskul bukan? heh!

Ok cukup la setakat ni. emosi aku pun xbrape memuaskan kebelakangn ni. byk perkara bermain di kepala. masih bergelut dgn bermacam masalah. masih..masih..masih cuba berubah. nak update blog pun dah semacam kurang idea.

Misi jelajah kuching hampir berakhir. kk dan labuan selepas ini. tak sabarnyee. xsabarnyeee...nk blk kl!huhuhu~

0 komen: