Bercanda di Tanjung Bidara

25 Disember 2010
Pantai Tanjung Bidara Melaka
-Ayah+Mokde, Kaklong+Abg Zam, aku, Asri, Kemal, Sarol+member, Fuat, Ainul, Nisa+Zuri-
-Pakteh+Makteh, Haris, Ani, Anis, Hadri-


kemera letak bwh, set timer. pastu buat muka macho.

aku suruh kau lompat sebelah sini, kau lompat sebelah sana. bengom.

ni lagi. lom cukup power.

testing testing..lambat!

lg skali. demm! lambat jgk!

cilakak btl. cmane nak set ni.

haremm. dah mcm cacat pulak aku tgk.

dulu pakteh mancing cmni la. dpt pari besoo.. btl! sumpah!

ade ni. ade. tunggu la sat.

yeah. aku suke main air. main simbah-simbah. syok dowh!

ni kami panggil batu buntut. kenapa? lu pk la sendiri.

berposing di celah buntut.

dah mcm cite dulu-dulu pulak aku tgk.

(tak tau nak caption ape)

nah. terbaek. pantai cantik. air dalam. siap bleh bersidai kat pokok lg. nk bbq pun boleh. di mana? PANTAI TANJUNG BIDARA! yeah!

0 komen: