Tips Menjadi Sihat dan Berkhasiat

Hahaha aku dah gelak dulu dgn tajuk ni. Tips?? Wadehel dlm blog aku ade tips! Nak tips, nah blog awek cun byk tips.



Hari ni aku cuma nak update psl badminton training mlm td. Bertempat di Pro One Badminton Court ( Wangsa Maju Sect 1) spt bese ahli-ahli yg join seramai 60 tolak 20 tolak lg 40 tambah 2 tambah 12..hah lebih kurg la. Tak kuasa aku nak kira. Yg pasti 2 court, main dabel. Bermula 8 mlm, berakhir 1030 mlm. Peserta-peserta nye budak-budak, bapak-bapak budak dan mak-mak budak 1 opis aku.


Serius aku mmg xpandai main.
Tgk org main, gelakkan org main, boleh. Ape yg sampai kat aku, aku libas je sesuke ati. Haha. Best! Boleh hilang tension, boleh kuar peluh jgk. Aku xtau dr mane kuar itu peluh. Tp mmg aku berpeluh menitik-nitik mlm td. Kalah beberapa set, xde hal. Hero kena buli dulu. Itu biase. Kite tgk la beberapa minggu lg. Muahaha gelak besar.


Gambar dan video ade byk tp kualiti dan posing xbrape memuaskan. Nak masuk dlm blog pun dah mcm terencat skit. Kameraman kurg cergas mlm ni barangkali.



kau tgk! ni tgh badminton ke paintball terngendap-ngendap? amik la gambar aku tgh smash ke. haihhh

3 komen:

Jeely jelly said...

dr gmbr tgk cm pro.. tp asal leh kalah beberape set ? haha

aLi teRaroSa said...

demmmm masalahnya takde ko smash... caiiiitttt

apex said...

jeely - bg peluang org len mng la :p

ali - smash aku mhl. xleh tunjuk slalu. ngahaha