Ulang Tahun

Hari ni 26 Disember 2010. Tinggal 5 hari je lg sebelum melangkah ke tahun baru 2011.


26 Disember 2009. Masih segar dlm ingatan. Bagaimana suatu perhubungan yg terjalin selama beberapa tahun terputus begitu shj. Masih juga terbayg setiap kenangan sewaktu bersama. Bagaimana aku trskan hidup tanpa dia. Insan yg pernah bertakhta di hati. Yg pnh menjadi sumber inspirasi, menjadi peneman, pengubat jiwa di kala kesedihan, kesorangan, ditimpa masalah..dia lah tempat aku meredakan kekusutan. Dia..xmungkin akan padam dr ingatan. Sampai mati.


Hari ini. Hati ini. Biarpun kekosongan telah diisi. Namun ianya tidak sama lagi. Bahagia yg dikecap trs dibayangi kenangan-kenangan lalu. Siapa ckp aku xbahagia. Aku terlalu bahagia sekarang. Aku bersyukur andai jodoh aku dgnnya. Tak tergamak utk aku beza2kan antara mereka. Byk yg aku pelajari dlm hubungan terdahulu. Yg akan aku perbaiki pada masa ini. Aku xmahu lg mengulangi kesilapan-kesilapan itu. Kebahagiaan dia, kegembiraan dia adalah keutamaan aku.


Awak. Walaupun awk xtau psl blog ni (sy hrp awk xkan tau sampai bila-bila. haha!) sy ttp nak ucap selamat ulangtahun perhubungan yg pertama pd 1 Januari ini. Buat awk yg dulu. Walau apa seterusnya yg berlaku dlm hidup awk. Semoga awk bahagia. Semoga awk lbh bahagia sekarang. Semoga kita xkan bertemu lagi. Walaupun sy hrp dpt lupakan awk..tp sy tau itu xmungkin. Nama awk, kenangan-kenangan ttg awk dah tertusuk jauh dlm hati. Walau dah dicabut, kesannya ttp ade.




Aku xtau org len mcm mane. Korg kapel cmane. Kapel utk suka-suka je ke ataupun mmg bercinta mcm nak mati..stok nak buat laki/bini. Mcm dlm cite Hindustan tu. Bila gaduh ke, putus ke, rs nak nangis atau xkisah pun. Ape kisah kan. Byk lg pompuan/laki kat luar tu. Aku xtau klu korg mcm ni. Aku ni mmg senyap, nampak brutal, ganaz, muka pecah rumah..tp aku pun manusia biasa. Ade hati. Ade perasaan. Org marah aku, aku pun rs kecik ati. Masuk bilik tekup muka kat bantal, nangis. Pastu mata bengkak. Muahhaha. Bukan bukan. Ni bukan aku. Ape brg nanges! Ceh!



Okeh tu je. Tgh layan bola Piala Suzuki Malaysia - Indonesia nih. Dah minit ke-90. Bye!

0 komen: