Ngedate

Ape org akan buat bile tgh dating berdua-duaan berpegangan tgn dgn makwe/pakwe, tetibe terserempak dgn kenalan/kuarge/osmet/opismet/kampungmet yg juga tgh dating.
  1. Melepaskan tgn makwe/pakwe lalu bersalaman dan bertegur sapa secara ramah dgn kenalan/kuarge/osmet/opismet/kampungmet tersebut.
  2. Terus bertegur sapa dgn kenalan/kuarge/osmet/opismet/kampungmet sambil terus memimpin tgn makwe/pakwe.
  3. Buat muka selamba dan hanya melemparkan senyuman pada kenalan/kuarge/osmet/opismet/kampungmet tersebut.
  4. Buat xtau je/pura-pura xkenal/pura-pura xnampak dan terus berlalu pergi.
  5. Menyorok/melarikan diri.

Kalau kenalan/kuarge/osmet/opismet/kampungmet perasan aku dan nampak dgn jelas aku atau berselisih dgn aku, biasanye aku akan buat kaedah 3. Melainkan dia tegur aku dulu.

Kalau
kenalan/kuarge/osmet/opismet/kampungmet xperasan aku tp aku perasan dia, aku akan buat kaedah 4/5. Ngahaha.


Sejak last-last time ni asik la terjadi. Pegi tesco pun ade. Pegi Jusco punn..pegi Mydin pun..Midvalley, Wangsa Walk, The Curve, Low Yatt apetah lg. Haihhh..

Nak ngedate kat Amerika la gini *-*

0 komen: