Periuk Nasik

Woahhh lame gile xupdate blog. Kesibukan dgn projek baru. Tugasan baru di luar kawasan penugasan asal. Bermula April 2011. Aku berpeluang menguji keupayaan diri dgn terlibat dgn projek baru yg melibatkan sesuatu di luar bidang pekerjaan aku sebelum ni. Berpeluang meningkatkan kemahiran, menambah pengetahuan, mempelajari sesuatu yg baru. Alhamdulillah. Peluang yg mungkin sukar diperoleh di tempat dan masa lain.


Sejak akhir-akhir ni aku dah jrg post something yg melibatkan periuk nasik aku. Bukan ape. Asik buat benda yg same. Nak cite psl dtg lambat ke opis, mengulor di restoren berjam-jam, mendonlod muvie, menstream Youtube, men game.. wadehel?!


Cabaran baru je bermula. Belum dpt aku pastikan samada aku boleh melakukan atau tak. Buat masa ni keadaan masih terkawal. Masih terbaek. Bekerja secara berkumpulan sememangnya sgt membantu. Dpt dirasakan harapan tinggi diletak di bahu utk deliver mende ni dgn jayanya. Semoga segalanya berjalan dgn lancar.





-25 April 2011-

0 komen: