Satu lagi entri yg ntahapehape....


Hari ni hari Jumaat bersamaan 19/12/2008..

Penatnyeeehhh....rs mcm nk patah pinggang aku! Klu ikutkan hati,mau je aku EL ari nih. Apsal pnt sgt? Apakah sudah ilg kemestri antara aku dgn CBX6873?? Apakah ini balasan terhadap kecuaian aku menjaga makan minum beliau? Koh3...memandai je aku membuat kesimpulan. Padahal aku baru je bg dia kasut baru semlm..tp sebelah jela hohoho..

Penatnyeeehhh....rasa2nya posisi pemanduan aku xde mslh..sama je mcm slalu. Speed pun xlaju mane..handling....byk drift kot semlm!hahahaha...adeh skt pinggang! Dpt tido ni pehhh...mlm td smpai umh kul 11 trs tdo. Pstu alarm kul 8 bunyik. Adei...rasa mcm nak baling2 je N73 yg aku bli dgn hrga rm1700 tu ke dinding! xpuas lgsg! Klu la aku leh 'pause'kan time..indahnye dunia. So dgn muka seposen aku gagahkan jgk la menapak ke opis...

Penatnyeeehhh.... :bye:


2 komen:

aLi teRaroSa said...

Demi sesuap nasi... huahuahuahua... tapi bukan demi nasi aje, duit keta, bil-bil lain lagi, ohoho. Chaiyok chaiyok!

keyboardstuck said...

walaupun penat lth aan sebagainye...klem masyuk bang...
petrol singgit lapan posen seliter...
mileage namplohlimesen sekilo...
ape ade hal..
boleh bli kusi masaj pinggang banyak².... huhu