The Spirit Yg Hampehh


Alkisahnye semalam 25/12/2008 aku, kidik ngn balong g kuar mkn tghari kat kdai bapok. Sdg mkn2 tu timbul la rancgn nk g men snuker..tp aku ngn Kidik bukan la kaki snuker. Yg mamat balong ni plak sibuk memaksa. Hado la..last2 roger Jai. So xsemena2 Jai pun turun Ampang mkn skali kat kdai bapok tersebut. Ntah mcmane lak tetibe kuar idea nk tgk wyg. Dgn berbekalkan rm30 dlm wallet, aku pun bersetuju. Sekelip mata kami pun smpai di MBO Ampang..lokasinya btl2 di hadapan IPD Ampang Jaya! huuu....

Setelah kata sepakat dicapai, kami bersetuju menonton cite The Spirit lakonan Eva Mendes ( tu jela yg aku excited nk tgk pon!muehehe.. ) Jai ngn Balong yg beli tiket..kapel sit! koh3! Tepat jam 4 ptg kami mengambil tempat..

1/4 jam pertama - cite ape ni?mcm xbest jek..
20 minit kemudian - bosannyee...
dkt2 sejam - bile nak abis ni?
dah abis - mcm haremm...xbest lgsg!nyesal tgk!

Dgn muka yg kecewa + xhpy lgsg, ktorg pun blah! Nyesal2..klu dok umah ni puas dah tdo!

Kesimpulannya..cite ni mmg xbest! Aku bg 2/10! Hohoho..

p/s :- pd sape2 yg ade planning2 nk tgk tu henti2kan la ye =)

1 komen:

keyboardstuck said...

sibbek xjd tgk arituh...huhuh