Lepas Gabai Gabai...ape baranggg!


Hah! Mesti bebulu je makcik ngn pakcik tu dgn stetmen aku ni. Ape hal plak mamat ni kann. So sape nak gaduh ngan aku. Sil
akan! hehehe..

Gabai xbest! Kena panjat tangga banyaakk. Pastu semak2..xnampak air tejun. Awek mandi kat bawah pun xnmpk! Korg yg nak pegi
tu siap2 la dgn air mineral, air k-lime ke..utk dibawa bekal. Menurut pemerhatian aku..gabai ni air dah la cetek! Keruh pulak tu! Sejukk!!! Toilet lak bau mcm haremmm... ilang semangat aku nak uk uk...huh!

So itu adalah mukaddimah utk entri kali ni sbg pemanas line. haha. Sbnrnye air tejun Gabai tu mmg syok..lawa. Yg xbrape nak ok cuma toilet kat atas tu je. Toilet, surau kat bwh ok je rsnya..so next trip gabai, bila? sape bleh jwb? nak ikott! ngee~

Nah! Entri aku psl ni sbnrnye. Saje aku nak masukkan gambo teksi berupa sebijik proton iswara yg telah diubahsuai. Boleh la nak buat rujukan. Hohoho.. gempak gak kann.. teksi oh teksi... bila la kete aku dpt merasa setup cmni ek. huhuhu..



0 komen: