Tips Kesihatan


gambar hiasan

Sape ade idea di manakah letaknya salun di atas? Saya teringin membawa rakan2 perempuan saya ke sana. Ngee~


Ade org mempertikaikan sebab aku xmkn buah sesuatu yg org len mkn. Tapi bila aku mempertikaikan ape yg org tu xmkn, byk pulak alasan beliau. Memang buat aku geram dan menyampah. Tapi tu la kenyataannya. Menci!

Gambar menunjukkan khasiat dan kelebihan memakan something yg mungkin xsume org mkn. Mende2 ni mungkin nmpk mcm mende kecik je tp khasiatnya memang diakui. So pada sape2 yg rasa ade mengalami penyakit2 spt yg disebut, boleh la mencuba resepi di atas. Maneler tau tetibe rasa pening kepala ke..beli je 2-3 ekor ikan, mkn! Senang, mudah dan cpt. hohoho..

2 komen:

aLi teRaroSa said...

huahuahua... sbb orang mempertikaikan adalah menda yang ko tak makan tu banyak khasiat~ cube kalo ko tak makan McD ke, KFC ke dan yang sewaktu dengannya... konpem diorg tak cakap banyak! hahahaha

apex said...

ahh..korg mmg jeles.xbleh tgk aku sng!koh3..sdgkan aku xisap rokok pun org pertikaikan..xphm..xphm...