Milah eksiden lagi!



AMPANG - Sebuah kereta proton iswara kaler merah telah bertembung dgn sebuah proton saga blm kaler hitam di simpang empat sebelum menghampiri trapik lait menghala ke LRT Cahaya. Kereta proton iswara hensem tersebut yg dlm perjalanan pulang dari kerja telah melanggar kereta proton saga blm stendet terbabit yg keluar secara tiba2 di simpang 4 td. Utk makluman sume, simpang tersebut berdekatan car wash yg ade signboard rm5. Jalan dpn sikit ade nmpak kedai basikal, kedai dobi dan beberapa deretan kedai di sebelah kiri jln menghampiri trapik lait.

Akibat perlanggaran itu, aku jd marah! Kenapa pompuan tu xbenti dulu kat simpang tu?! Kenapa org len benti dia xbenti?! Ye tuan2 dan puan2..pemandu tersebut seorg pompuan. Tau jela org pompuan ni kann..cmane dorg bwk kete! Pompuan cina..pstu dia nak salahkan aku pulakk. Dah la tu jalan aku..dia men kuar ikut sedap je. Skali aku nak lalu dia kuar. Kedebamm!! Milah cium fender sebelah kanan kete tu..kemek. Padan ngan muka dia. Pstu pdn ngn muka aku pulak. Sbb kete aku pun kemek. Nasib baik lampu xpecah. No plet kete tu WRM7518..tukar2 no phone, pstu blah. Mls nak pnjg2 cite..

Aku dah la ngantuk ni. Dlm pale otak dok ingat bantal busuk je. Skali kena pulak. Adess..nasib baik tiada kemalangan jiwa berlaku.

ok lah. Papehal aku nak tido dulu. Psl Milah, tghr nt la bwk g touch up blk. Klu bleh betulkan alhamdulillah. Klu x terpaksa la tukar. Msuk bumper skyline kat situ! Huahuahua..sob2.. (tawa dlm tangisann)

10 komen:

keyboardstuck said...

sian milah....
nnt nak wat pestik sejeri ke...
ke bwk gi spa je..

fati said...

"Ye tuan2 dan puan2..pemandu tersebut seorg pompuan. Tau jela org pompuan ni kann..cmane dorg bwk kete!" - statement sgt sensitipp bg kaum hawa spt sy... tidak sume ye kaum pompuan ygdrive cam cinoo tuh! hahaha

fati said...

"Ye tuan2 dan puan2..pemandu tersebut seorg pompuan. Tau jela org pompuan ni kann..cmane dorg bwk kete!" - statement sgt sensitipp bg kaum hawa spt sy... tidak sume ye kaum pompuan ygdrive cam cinoo tuh! hahaha

apex said...

ptg td milah tlh pun selamat di-repair dgn kos sendiri tggung.hohoho..

fatiee-smpai 2 komen!mrh nmpk?terasa ke?koh3

aLi teRaroSa said...

hahaha... tak sume,tapi ramai la makcik, tu yang kena cop tu! huhuhu... haih.. Milah milah, sape suh dressing over², mmg la asik kena "cium" jer, kan da kena repair mekap tu,hohoho... tgk sally i, takat pakai skirt sopan je,orang nak cium takot... hahaha

Unknown said...

pesal sampai dua lak komen gue nehh? konpiuss *sambil garuk kepala*

Anonymous said...

aku rasa ko patut lebih mencintai milah... ko patut mandikan dia tiap2 hujung minggu x pn kilatkn dia tiap2 ptg..:P

"keta aku langsung x gerak2...meter baru msk 4000km..." :P

-Mr.Millx-

apex said...

ali-sally ko xmcm milah.milah cerewet.nak bedak2,gincu tebal.skirt rambu2..tu rmai yg nk amik kesempatan tu!wahahah

apex said...

fati-fati busuk!wahahah xde kje

apex said...

kamey-aku xmndikan milah,aku xkilatkan milah xbmkna aku xsyg milah.

kete ko tu kan stok dating je.xheran la meter br 4000