Kalau lah....


1. Kalau lah dunia ni xde istilah beli dan jual..cmane ye. Rasa2nye kita xperlu bekerja mencari duit kann??

2. Kalau lah dunia ni xde lelaki hensem..cmane ye. Rasa2nye rancangan realiti tv pastinya lebih adil kann??

3. Kalau lah dunia ni xde awek cun..cmane ye. Mesti bosann. Wakakaka!

4. Kalau lah dunia ni xde kenderaan darat. Sume kenderaan udara dgn harga semurah kancil 850cc stendet..cmane ye. Rasa2nya xkan ada jalan raya, lebuh raya dgn tol2 sume tu kann??

5. Kalau lah dunia ni xde org jht, tiada jenayah, tiada perang..cmane ye. Rasa2nya xkan ada polis, tentera, dan kenderaan2 perang tu sume kann? Dan filem2 hindustan, james bond, mahupun spongebob pstinya berkisahkan cintan cintun je. Ah bosan gile!

6. Kalau lah dunia ni xde ayam..cmane ye. Mesti KFC pun xde kann? Istilah IBU AYAM pun rasa2nya xkan tercipta. Begitu juga dgn KAKI AYAM, AJAK2 AYAM dan AYAM BETUL LA KAU NI!

7. Kalau lah dunia ni xde buah-buahan..cmane ye. Aku sikit pun xheran! hahaha!

8. Kalau lah dunia ni xde karen..cmane ye. Rasa2nya xkan ade televisyen, radio dan komputer. Tidak akan ada mesin otomatik yg membantu melakukan kerja. Bisnes mencuci pakaian pastinya menjanjikan pendapatan yg lumayan bukan?

9. Kalau lah dunia ni xde aku..cmane ye. Rasa2nya ade efek x? Pada ekonomi negara, pada kehidupan manusia sejagat, pada suhu dan keadaan muka bumi, pada dunia hiburan..haha. Aku pun xtau.


Yg pastinya aku bersyukur sebab aku ade di sini. Aku bersyukur atas setiap apa yg ade di dunia ni. Walaupun aku tidak dilahirkan sbg anak menteri, aku ttp bersyukur dilahirkan dlm keluarga yg sempurna (perfect). I Love Them! Walaupun aku tidak pernah berkawan dgn Lee Chong Wei, aku ttp bersyukur dikelilingi rakan2 yg tidak pernah mengambil kesempatan ke atas aku. Walaupun aku melepas Siti Nurhaliza, aku tetap bersyukur ditemukan dgn sesorg yg membuat aku happy. Walaupun aku tidak dapat jadi seorg Pengetua Sekolah, aku tetap bersyukur mempunyai pekerjaan yg dpt menampung kehidupan aku. Walaupun aku xsehensem Brad Pitt, aku ttp bersyukur diberikan tubuh badan yg sihat dan sempurna.



Hmm Siti Nurhaliza dah melepas, dpt Acha Septriasa pun ok kot..huahuahua!

Acha oh Acha...KALAU LAH u jd milik i....


Damn!

0 komen: