Berita Hari Ini


Mau xterkejut??!! Selama 26 tahun aku membesar di Pekan, xpnh pulak aku ternampak makhluk ni kat mane2. Tak pnh jgk terdgr sape2 menternak menatang ni. Muskil betul aku. Nampaknya pasni kena letak senbod baru la kat area sini. "AWAS TAPIR MELINTAS" hohoho~



Nota: sape ckp aku xupdate blog? habaq mai biar aku luku kepala dia. cis!

4 komen:

keyboardstuck said...

huh tapir..cipan betol sape yang langgo tuh..

FarhanaLicious said...

wow. bahaya. lepas ni kena berhati hati la. haha

apex said...

ali-tah xtau.pestaim ni.slalu blk xde pulak ternmpk tapir berkejaran. budak2 kejar tapir ke..kes tapir mengamuk ke..xde la pulak.

keyboardstuck-gempak siot.buat repot klem insuran kes langgar tapir.hahaha

aLi teRaroSa said...

"Kesian tapir tersebut, cipan betol sape yang melanggar tenuk itu!" itu macam kot kerol? hehehehe