Bila si adik bertunang dulu

Byk sgt mnde nk update. tak tau mane satu nk post dulu. haha.

Okeh beberapa minggu lps..adik perempuan pertama aku telah pun selamat bertunang. pilihannya adalah lelaki sebaya aku, org Kelantan. sebelum ni mmg aku xpnh jumpe dia pun. cume dgr-dgr cite dr mak aku, adik-adik aku dgn adik pompuan aku ni sendiri je. so teruja gak la nk knl bakal adik ipar. haha.

Sedara mara jgn ckp la..berduyun-duyun dtg umah. kenduri mengalahkan open house hari raya! kiranya ni 1st kenduri la sejak pindah ke sini. kenduri tunang adik + kenduri kesyukuran umah baru.

fuh fuh gelang dia...



Aku suka. betul. aku suka sgt bila makcik-makcik aku dtg umah. nek aku, atok..sepupu sepapat..yela nak longgok satu tempat bukannya sng. selain hari raya, ni je la waktunye dpt kompol sama-sama. dpt jumpe, dpt beramas mesra. walaupun sekejap tapi ok la kan.

tapi satu je aku xpuas ati..


Dorg ni mcm pakat-pakat je. pantang selisih mesti nak tegur. adik aku yg tunang la. sibuk-sibuk tnye psl aku ngape?? cilakak.

3 komen:

keyboardstuck said...

dorg tya tuh tanda dorg prihatin...
rilek bro..
semua orang merasa...

nABiL said...

yes!!aku setuju tu..hehe

apex said...

yg setuju ni msti bese kene jgk..haha