Penangan Bukit Merah - Abis Dahhh


Saje aku buat 3 entri psl Bukit Merah ni memandangkan terlalu byk perkara2 yg berlaku dlm tempoh 3 ari tu. So entri kali ni aku nak upload gambo2 pilihan aku plak..klu nk tau detail leh baca blog makcik ni. hohoho.



Terima kasih utk Kak Rock, Kidik dan Kerol yg baik ati berkongsi gmbr. Maaf sbb gambar aku memosing dgn memakai skarf semut xdpt dimuatnaik. Huahuahua..


perhatikan gambar ke-3 (klik utk besarkan), 3 dari kanan - siyes abis mamat ni! wakakak



ni pic paling cool bg aku sebab Ali xde =P


muka-muka kelaparan


aksi apungan yg jrg dilihat






bertuah pnye org utan!!







Sekian shj entri psl Family Days 2009. Sehingga berjumpa lg dlm MPC Family Days yg akan dtg.

Utk cite2 dan gmbar2 berkaitan leh la singgah2 ke blog Kerol dan Ali k. Adios!!


5 komen:

jai said...

damnnn..memang siyes gile mamat tu kan..

apex said...

tu la

aku ingt aku dh siyes abis..rupanye ade lg siyes!

keyboardstuck said...

huuuu
giler siyes...
takot smp thp kure² melihatkan wajah beliau...

mrs popo~ said...

ade kije kosong tak?
plis..plis..
hihhih.. :P

apex said...

kije kosong??
ade2..despatch! hehe