Penangan Bukit Merah


Hari ni hari Isnin. Keje lagi! Adoiyaii...tp hari Isnin kali ni rs2nya mcm berbeza sikit dr hari-hari Isnin sebelum ni. Rasa mcm lebih bersemangat plak. Ngee~


Mlm td sampai KL dkt2 kul 8 mlm. Perjalanan hampir 4 jam dr Bukit Merah agak best bila driver bas yg dinaiki tidak memandu secara skema sambil memutarkan lagu2 yg syok dilayan time tido! Kejap ke kiri kejap ke kanan mengejar bas Plusliner dipandu driver yg kiut yg membawa lebih 2 org awek cun sdg tido di sit sebelah tepi. hohoho! Kelibat gedik incik Ali, Kerol, Kidik, Adah, N dan kak As, serta posing menawan incik Kamil semasa tido juga menjadikan percutian ini lebih dikenang sampai bila2. huhuhu..


Adess ayat xley blah. Badan sakit2 ni. Ntah ape kena. Dah terbiasa tido tilam hotel yg empuk kot ttbe mlm td tdo atas toto..wakakak klu dpt urut ni syok gak. Anyone tau mane2 umh urut yg line clear baekk punyee??? Plz bgtau aku sementara bdn aku sakit2 ni ok!! Aku pun tgh duit byk ni! Ngeahaha!!


Gambar kat Bukit Merah aku xde ambik plak. Segan nk kuar hp amik gmbr. Org len sume pkai kamera powir2..klu ade sape2 yg nk sumbangkan gmbr bleh la roger2 aku k. Cmane pun percutian kali ni tetap best dan xkan dilupakan sampai bila2. Walaupun pnt...akhirnya aku selamat pulang dan tido sambil tersenyum2..ngahahahaha!!!!




bersambung....

5 komen:

aLi teRaroSa said...

mmg la tak buleh dilupakan.. bape banyak adiah ko kaut kan!!! 1) door gift 2) grand prize mini hp 3) department punya duit! 4) awek reception otel... eh, tak dapat eh yang ni? hahahahaha

papepun, kawan² yang bernasib malang macam aku jangan dilupakan, watlah jamuan meraikan kekalahan aku ini... hahahaha

fati said...

'bersambung....' sila cepat sila cepat!! tak sabo nak membaca bait bait seterusnya!!

apex said...

ali - rilek la bro. bg la can kat aku nk rs lucky draw skali skale. hehe..

fati - btl ke nk aku smbung cpt2. xnyesal? kehkeh

* agak2 bile la nk bt adiah lucky draw dpt awek reception ek? auummm.. =P

aLi teRaroSa said...

hahaha.. kalo nak dapat awek reception,takde lucky draw.. kena skill sendri,takde lucky2...hahaha... makcik tuh, soh orang sambung lak, de tu tulis ar sendri kan,hehehe

apex said...

makcik tuh tgh jiwa kacau kot. biarkan je la dia. kui3!