Penangan Bukit Merah - Part 2

Ini adalah sekual pada entri yg lps k. Harap maklum.



Pada mlm Sabtu 6 hb tersebut, telah berlangsung mlm gr
and dinner utk staff syarikat tempat aku bekerja. Mcm2 aturcara telah diatur sepanjang mlm tersebut. Makan2, lauk udang ada..ayam ada..kambing ada..dan lauk peberet team semeja aku, ketam!! hohoho. Setelah sekian lama..mlm tu dpt melantak ketam dgn sng ati. Mkn pree beb!! Tibai jela. Pedulik ape kann. Malangnya gambar2 mangsa dan pemangsa xsempat dirakam plak. Aduss rugi2..


Tp xpe. Memandangkn aku belum dpt gmbr2 yg berkaitan dg
n tiap xtvt kat sana, aku post la skit gmbr dr hp aku. Hp murah je. Hrp2 gmbr yg aku post ni lebih mhl dr hp aku la hendaknyee. miahahaha!!

no staff aku beserta hadiah2 lucky draw yg diterima
cmni la kot rupa mendalah HP Mini Notebook tuh!


So skrg aku belum dpt melaram dgn notebook ni lg. Tp aku hrp ianya berguna utk aku, utk kerja2 aku selepas ni. Kesempatan ni jgk aku nk catatkan sedikit ucapan terima kasih pada bos sbb mengadakan Family Days ni. Pada sponsor hadiah2 sume, pada pencabut undi yg mencabut no aku, pada kengkwn yg bg sokongan, pada sume pengundi2 yg sudi memangkah nama saya, pada peminat2 di luar sana yg sentiasa menyokong karier saya..juga xdilupakan kedua ibu bapa yg melahirkan saya, menjadikan saya spt hari ini. Saya Sayang Mak Bapak Saya!! Juga kepada Apex Fun Club..terima kasih sgt2 atas segalanya. I Love U all!!!



bersambung...

8 komen:

aLi teRaroSa said...

Tima kasih je? Seperti aku demand... open table ar! weh, uploadla gambo kat kamera kidik tu, ade gambo kita terbang2 jugak kot... hohoho... menurut incik kero, gambo dari kamera kak rock pun da ade kat server opis tu, ahahaha

apex said...

cis laju je komen!

open table?? bleh je..hohoho.
gambo2 fmly day next entri aku post. tgh kumpul ni.

gmbo kamera kak rock lom upload ke server. kero tgh bt audit lg rsnya tu. tapis2 la skit. besok kot

aLi teRaroSa said...

apomondo de nak tapis tu? ade gambo cencored kita beramai2 dalam bilik ke? hohohoho... aku nak raw version punya nanti! hahaha

apex said...

aku pun nk raw version jgk! hohoho

mmg la xde censored. tp mane la tau kann. asik2 muka ko je lompat2..ape plak org kampung ckp nt. asik2 gmbr beliau. haha xpe2 just wait n see. hehehe

Unknown said...

ntahhnya.. dah la xtvt melompat tak termasuk senarai time family day tuh.. :p :p (cam berbunyi jeles sikit tak?

keyboardstuck said...

aku tanak upload ke server...
sebab belom tapis lagik
utk dapatkan raw version..
bole depositkan barang spoingit ke acc maybank saye...
sekian

mrs popo~ said...

wah..dapat laptop lg..
sedekah la kt anak2 yatim..
besarrrr pahala.. =P


hahahhaha..
ayat jelesss..

apex said...

haha siot la korg.

sedekah? blehh je tp org ckp klu xikhlas xguna jgk kann. so xyah la sedekah. hohoho :) :)