Malaysia vs MU

Amaran : Entri kali ni sedikit koya


Kelmarin 2 org adik aku dtg umah. Aku ajak dorg je tp dorg bwk member plak. So umah aku dah jd mcm syial. Tu baru tambah 3 org. Aku xdpt byg klu aku dok situ dgn bini aku, dgn anak 12 org. Tambah lg bibik 3 org. Gilakk!!


Merempit ke Bukit Jalil sgt mencabar bg aku. Kecederaan akibat tergolek 2 hari sebelum sikit pun xmghalang niat suci aku menyokong team Malaysia (kononnya). Aku smpai awal. Lepak2 kat luar stadium, sempat tgk bdk2 AF gedik beriya2 nyanyi kat stage. Sempat tgk ragam manusia yg kononnya peminat setia MU...pakai jersi nama Beckham, Cantona, Nistelrooy... Cuma 1 aku xnmpk. xde ke yg pkai jersi Malaysia ade nama Amri Yahyah ke, Indra Putra ke, Rajagobal ke...


Ape sajalah. Yg penting aku terhibur dgn game ptg tu. Wlaupun aku ttp rasa player Malaysia main mcm syial..aku xnafikan 1st gol dr Amri tu antara gol terbaekk dari player tempatan. Klu xdpt gelaran 'Datuk' ni, aku xtau la nk ckp ape. haha..



Kalau difikir2kan blk, team Malaysia yg makin power ke, team MU yg makin bongok ye?


p/s : xsabar tunggu result rematch game mlm ni~

4 komen:

nABiL said...

amboi2..byjnye bibik ko..sti ko ramai bini kan..haks,...haks..

apex said...

bini xde pun. bibik je ramai..baru stylo beb! hahaha

cikumi-katu said...

huhu sonok la bini kamu xyh wat kje nnt ley jd mem bsr.jeles ni. nk gak la kuikui
pssst.. aritu g tgk bola kamu pkai baju kale pe huhu

apex said...

xnk bt keje?nk jd mem bsr je?hah tgu la nasib dia nt!

baju kaler putih. dok tgh2 la. MU gol pun sorak. Msia gol pun sorak. hahaha