Sut Raya

Assalamualaikum (sopannyee. anak sapa la ni)


Bonus raya dah dapat. Bila nak shoping nih? Huhuhuh. Klu org lain dah siap baju raya awal2, tp aku cmbeser masih tercari2. Belum dpt dikompemkan baju melayu (opkos la baju melayu) kaler ape, style cmane yg nak dipakai time semayang raya nt. Tu belum ckp psl hari raya ke-2, ke-3, ke-4 dan seterusnya. Yela kann..org ckp raya kan sebulan. Walaupun xkuar g mane2, dok umah tgk tv je memanjang, raya tetap raya. Membute kat umah pun pakai semat2.




OK aku dah pk masak2. Sape2 yg tau mane ade jual natang ni, sila jgn segan2 bgtau aku.





4 komen:

jai said...

what the fuuuuuuuuuuuk

keyboardstuck said...

tu ade icon camera kecik kat bucu bawah kanan image tuh...
ape lagi kontek ar trader tuh..
hoho..

aLi teRaroSa said...

huk alah... ni baju akatsuki nih!!! Demm... tak cukup topi dia jer.. sut ni takyah pakai songkok... hohoho

apex said...

jai - ade bran? haha

kibotstuck - aku dh tgk hrge dia kat tenet. ratus2 gak. cett! siyes je nk beli..

ali - ni klu aku pakai dgn songkok msti mcm haremm..haha..tp mcm lawa je sut ni. klu dpt buat koleksi cmbest je. huhu