Dah setahun rupanya

Ape yg setahun?


Ni ha..blog ni. Hari ni 30 Sept 2009. Dah masuk 1 tahun 8 hari rupanya usia blog ni. Kejap je. Post yg pertama pada 22 Sept 2008. Tahniah! Tahniah!

Sama2 tunggu dan lihat selama mana blog ni akan beroperasi. Hahaha gelak sendiri. Bermula dgn niat utk suka2, kini ttp kekal dgn "utk suka2". Suka2 kutuk sana kutuk sini. Suka2 curik artikel org post kat sini. Suka2 puji diri sendiri kat sini. Suka2 maki2 org kat sini. Bak kata sesetgh org.."aku menulis bukan kerna nama". Ha btl la tu! Same la dgn aku pun! Sekadar mengisi masa lapang..atau membuang masa.

Tp ade org pnh sruh aku bt duit melalui blog. Ah xkuasa aku! Bukannya ade ramai follower pun. Kang isi xseberapa. Iklan je penuh. So utk thn ke-2 ni aku berazam utk mengurangkan entri2 mengarut dan melambakkan entri2 berunsur syok sendiri. Amacam? Bleh? Eh blog aku. Sukati aku la kann. Har har har... Ok sila meluat dgn stetmen di atas.


Akhir kata..

Yeay! Selamat Ulangtahun yg PERTAMA utk blog aku. Yeay!!


0 komen: