Emosi

Semalam 14 Feb 2010

Macam-macam perkara terjadi. walaupun aku di kg, tp hati aku kat lain. kat satu tmpt yg aku pun xjangka. bukan kehendak aku. dia dtg pada aku di saat aku ingin melupakan. membongkar kebenaran yg sgt pahit utk diterima. kemudian dia pergi smbil tinggalkan kesan yg sgt mendlm buat aku. sakit hati..sedih..kecewa.. Tuhan saja yg tahu..


Berpunca dr kesilapan aku sendiri. Aku leka. Aku silap. Aku xphm. Aku bodoh. dan akhirnya memakan diri sendiri. hilang rs kasih. hilang rs hormat. hilang segala kemesraan. musnah segala harapan.

Dia pergi dgn perasaan benci
Mungkin xkembali

Menyesal kemudian dah xberguna lagi
Aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki

Selamat Tinggal Kesayangan
Aku doakan kau bahagia~

2 komen:

*Dak kecikkk* said...

knp bro???
ada msalah cinta ek?

apex said...

bukan psl cnta. psl psahabatan.. :(