Pelaris

Pnh x korg pegi mane-mane
pada mulanya tempat tu xde org
tibe-tibe lps korg dtg
makin lame makin ramai
n ramai
ramai
dan makin ramai

Aku selalu kena cmtu
mula-mula xperasan n xkisah pun
tp dah lame-lame rimas jgk
time aku nak mkn, kau dtg ramai-ramai buat bising
time aku nak pilih baju, kau dtg jugak ramai-ramai buat sebok pilih baju
aku nak tapau bege pun kau dtg potong kiu pulak tu




Mungkin btl kata seseorang
aku ni ada aura pelaris agaknya
keh keh keh

3 komen:

Zaqyah Razak said...

perasaan perasan je kot? hehehe

Ninis said...

haha.sama ah.dulu pon mcm abaikan je.tapi lame2,heh.apsal la bila pegi satu tmpt je,org suke nak sibok pegi jgk.aura pembawa rezki kot.untung tauke kedai.haha ;p

apex said...

zaqyah- ni btl2 la. bukan perasaan dan bukan perasan. hehee

ninis- haha btl2. jgn trs kena ikat kat kedai tu dah la. haha