Kuching

Hari ni Ahad 28 Feb 2010. masih berada di Kuching. kerjaan berjalan tidak spt yg dirancang tetapi masih dlm keadaan terkawal. harap-harap sempat siap tanpa ada masalah-masalah yg melambatkan.

Hari ni cuti. kesempatan bercuti digunakan sebaik-baiknya dgn bersiar-siar sekitar Kuching. sejak ptg semalam lg sbnrnya. memandu sendiri kelisa sewa rupanya agak mencabar juga. tak mcm kelisa mak aku. kelisa manual yg disewa bunyi enjinnya mcm bunyi bot. ekon juga mcm bunyi enjin kapal. sgt mengerikan. nasib baik suhu sejuk nya tidak mengecewakan.




Kuching. beberapa tahun lps aku pnh dtg sini. dan kali ni aku dtg lg. tak byk perubahan yg aku nampak. cuma penampilan gadis-gadis dan brader-brader di sini saja yg berbeza. rambut kuning, hijau, biru..pesen suar ketat juga semakin jd pilihan. mat saleh, minah saleh..err bertaburan. pakai batik sarawak pulak. bgs btl. ah dah mcm rancgn dokumentari la pulak.







Okeh ini hari mau kuar lagi jalan-jalan. nak mkn pun xboleh sebarang mkn. ape brg mkn ns goreng. kat kl pun ade. lyn laksa sarawak, mee kolok, mee pork pok la br syok...keh keh keh. ape lg menu mau try.. lenkali la update..


Skrg mau cari sobenir utk org kg dlu. chow~

2 komen:

aLi teRaroSa said...

Aku orang kampong ko kan, jadi aku expexting souvenier la ni, hehehe

apex said...

cett!!