Cermin

Tadi lps mandi, sambil berkemban tu aku tgk cermin. Aku belek-belek muka aku. Aku cari-cari jerawat kot-kot ade kat mane-mane. Pastu aku tgk bdn aku. Dah lame rasanye xbelek-belek bdn sendiri. Bulu ketiak pun dah xterurus. Klu mak aku nampak ni mesti kena sound baek punye. Haihh.


Aku belek-belek. Eh macam dah gemuk sikit la. MACAM la. Tp aku dah phm sgt dgn cermin bilik aku ni. Mmg pembohong. Ade sekali aku tgk muka aku dah mcm muka pelakon Philipina tu. Ala cite pangako sayo tu. Ape tah nama dia. Tp sekali tu jela. Haha! Kali ni nampak macam bdn taf pulak. Cermin ni betul la. Nak bodek pun agak-agak la.



Dah tu je. Aku dah siap pakai baju, pakai suar komplit dgn spender. Bedak sikit-sikit je. Lapar gile ni. Nak cari nasik. Bai!

6 komen:

Yuyu said...

elok sangat la kau beli cermin lain..elok jugak kau makan nsik kasi...keh keh keh

apex said...

hahaha aku dah kenyg.aku syg dowh cermin tu.byk jasa dia ngn aku..

JANE said...

koya pelakon pilipina la plop mu! hahahahha

apex said...

hehe skali skale dehh :)

JANE said...

dop mungkin :p

apex said...

dee zahari..percayalahh!!!hahaha!!! :p