Oh Yeah! Mendidih Bersama Khir Rahman

Hari ni aku ade kelapangan menggodek Youtube. Macam biase aku xde nak search bidio lain. Nak search bidio luar yg aku xphm tu nak bt pe kan. Lps abis tgk highlight EPL ape sume, aku lyn la plak segala bidio lawak yg ade. Aku pun jrg tgk tv. Mane yg sempat tu tgk la. Tapi byk jgk yg xsempat. So kat Youtube la aku dpt tgk blk.


Aku suke lyn bidio dari Kumpulan Sepah, dari budak-budak raja lawak yg lain tu jgk. Kdg-kdg dok saje kat opis ni kan mengantuk. Lyn bidio dorg ni bleh la buat ilang mengantuk, buat otak jalan skit-sikit. Macam entri yg lepas-lepas aku ade share bidio lawak Afdlin dgn geng-geng dia. Byk lg sebenarnye. Bleh tgk kat Youtube bersepah.


Pasal Oh Yeah! ni pun kebanyakannya aku dah tgk. Best ah. Tp aku tau ade antara korg yg xminat, yg xbleh blah dgn lawak dorg ni. Tak kisah la kan. Lain org lain taste ye dok? Haha.



Dlm byk-byk Oh Yeah! aku rasa episod ni antara yg best ah. Part Johan tergelak jatuh kusi tu aku rewind brape kali. Bodo gile. Hahaha!!!

0 komen: