Membedal Murtabak

Akhirnya kesangapan, kemengidaman aku terubat gak. Sabtu lps smpai kg je terus menonong ke Restoran Mengkasar. Dtg awai pasai takut ramai org nt. Ini pun menunggu dkt sejam jgk. Kedai dah mcm pejabat pos. Siap kne amik nombor, pastu duduk kat kerusi panjang tunggu panggil.

Hasilnye 2 murtabak spesel jd habuan berbuka ptg tu . Haha. Bukan aku sorg la bedal. Adik-adik, mak pak aku pun join skali la derr.

Puas hati~


************************************ *****

Besoknye mengidam nk mkn murtabak abg faizal lak. Adik aku la dok sebut-sebut. Brader Faizal ni meniaga murtabak time bln pose je. Hari-hari biasa xde. Menoreh getah katanya. Haha.

Dan hari tu pun selamat sudah 2 murtabak spesel berharge 8rgt sekeping tu. Puas hati lg~


Setelah menikmati dan menghadami kedua-dua jenis murtabak ni, dpt la aku buat 1 kesimpulan. Murtabak abg Faizal lbh menusuk jiwa. Bau yg lbh menusuk hidung. Rasa yg lebih dahsyat berbanding GCB McD.. eh! Murtabak Mengkasar. Terbaekk!! Mesti nak lg! Hahaha.




Haihh bulan pose baru terasa nikmatnye makanan-makanan ni. Klu x, sebelah mata pun xpandang =.=

0 komen: