Selamat Hari Raya

Sekarang aku kat KL lg tgh lyn bola sorg-sorg. Kejadahnye? Org lain sume dah blk kg. Rumah jiran sebelah-menyebelah pun dah gelap. Dem dem~

Besok mlm baru aku boleh blk. Itu pun trs blk kg nenek kat Melaka. Kaklong dgn abg ipar baru sampai dr KK besok mlm. Itu pasal hari ni aku masih kat sini. Menunggu dorg, menjemput dorg di KLIA tu dah jd mcm tugas aku sejak 3-4 tahun ni. Urrghh bosan bosann. Berbuke puasa sorg-sorg yg xthn tu!

Memandangkan besok aku nak blk bercuti dah, aku amik kesempatan ni utk ucapkan Selamat Hari Raya buat semua. Klu ade salah silap aku mintak ampun. Klu ada termakan duit, terlupa byr hutang ke, aku mintak halal lah ye. Tu hutang kete dgn hutang ptptn tu.. klu bleh dihalalkan skali, sedap jgk tu! Ngahahaa!

Raya kali ni xbleh nak enjoy sgt pun. Ada cabaran sdg menunggu selepas ini. Harap segalanya berjalan dgn lancar. Harap semua pihak xterlalu tertekan. Tangani perkara ni dgn tenang. Dpt bekerjasama dgn lbh baik antara ketua dan anak-anak buah. Harap diri sendiri juga akan lbh positif selepas ini.


0 komen: