Sakit perut daa..

Amaran : Utk bacaan 7 thn ke atas shj (bwh 7 thn xpndai baca lg. hohoho)


Mlm ni aku keje.

Td sebelum aku g keje, aku g mkn dulu. Mkn kat kedai biasa je. Tak mampu nk mkn kat hotel, kat restoran mewah2 ni. Lgpun dlm wallet ade rm8 je. Huahuahua.


Alkisahnye lps 10 minit aku abis mkn, perut aku rasa lenmcm. Rasa mcm ade baby plak yg menendang2. Rasa mcm nak terberry..err err u know. Nasib baik mmber aku ajak blah. Klu x xtau la cmane. Aku xnk melepas kat situ. Mane tau ade kamera tersorok ke..haha imaginasi aku mmg tggi. Lagipun xselesa. Alang2 nk melepas b
iar la selesa. Ye x?


Aku singgah kat satu stesen minyak. Nasib baik sempat. Fuhh lega beb! Walaupun toilet tu xde econ, xde psg lagu Tomok-Rindu Terhenti, aku tetap bersemangat melakukannya. Err mcm haremm ayat. Setel. Pstu baru aku perasan. Bukan! Bukan aku slh msuk toilet k. Aku masih knl jantina aku. Aku perasan toilet tu lenmcm skit. Mcm ni ha...



Rasa2nya mcm pnh jmpe toilet cmni tp xingt kat mane. Jumpe kali ni slambe badak je amik2 gmbr. Tak pedulik dah org len yg kuar msuk tu. Toilet sebelah kiri tu tangki pam dia rendah je tp pakai flush jenis bertali. Yg sebelah kanan tu plak tangki pam nye tinggi. Pakai flush jenis cmtu lak (xtau nk sebut cmane). Apsal ye? Klu budak kecik ke..org dewasa yg kecik ke..yg pakai toilet tu, cmane dorg nk flush? Hmm xpatut..xpatut. Nasib baik aku xtermasuk dlm kategori ni. Hohoho~



Dah! Aku nk smbung keje.

Sekian.

12 komen:

mrs popo~ said...

busokknye entry nih..hahhaha.. :D

owh..ni msti tak flush td.. :P
tak smpaikn?sbb tu prasan toilet tuh cmtu..hahahaha.. :P

nABiL said...

ko dah basuh berak ko lum..haha

apex said...

Nadia - Cis laju je komen. Tu la psl. Hulur2 tgn carik tali xjmpe. Terpksa la pnjat. Wakaka

apex said...

Nabil - lum! so what? muahaha

keyboardstuck said...

tp yang kat umah aku tarik katas....
lagi edban..wahaha

apex said...

ye x ye daa
1st time jmpe cmtu
mmg kretip!

fati said...

hahahaaaa kenapa kalian asyik jumpa tandas yang unik unik je?

ZARA MUSTAFA said...

hak3..maybe the 'tinggi' one is for 6' height person. hehe.. mcm kat restoren tupai2 x silap rasenye de org komen die punye bowl utk man pees tggi sgt.hak3

apex said...

fati - ko pun bleh jumpa la. slalu2 la msuk tandas laki!hohoho~

apex said...

zahirah - eh selalunye toilet asing ikut jantina je.ade ke ikut tggi?huhu

xske la pkai bowl tuh.pkai btol bleh.wakaka

Lina Chan said...

mcm tak lojik la.. pam rendah guna tali.. pam tinggi tak guna tali..

tandas2 sebegini la yg mengakibatkan ketidakbersihan tandas..
dah susah nak pam, baik tak payah pam..

tp tuan mengomen ni tinggi, tak menjadi masalah baginya..
melainkan tuan yg memerut di tandas berkenaan iaitu APEX..!!

jawab jgn tak jawab apex..

:)

apex said...

Lina Chan - tu la psl. so jgn slhkan apex klu xflush k!haha

psstt psstt Lina Chan ni ade kena ngena ngn Jacky Chan ke?huuuu..