CBX Club??


Aku xtau plak ade kelab cbx ni. Mula2 ingt kelab ape la. Rupanye ni ha..


Honda CBX750

Baru aku nk join! wakaka


Sebenarnya ni kat bengkel kete. Bengkel ni ade bt ketuk2 bodi, cat bodi, repair..lokasinya dkt tepi mrr2 area flamingo ampang. Aku tgk kete2 yg htr bgkel tu sume dah modified tahap gaban dah. Enjin bay tu dah mcm2 mnde aku nmpk. Ekzos smpai dah bleh masuk buaya dlm tu. Eh bukan buaya. Biawak!! Aku g sana nk tukar bonet la tujuannya. Klu ckup bajet leh tukar cermin skali. Tp setelah dirunding2, dikenen2..xmampu la plak nk tukar sekali gus. So aku tukar bonet je.

So dipendekkan cite...

bonet lame dah cabut. huhu

apek ni tgh cek ape brg rosak


mnde alah berlubang bulat tu tertanggal. so apek tu ketuk blk, welding blk (dlm bulatan kuning)

dah psg bonet baru kaler itam


cmni la hasilnya. skali tgk bonet itam jht jgk. 2 kali tgk mcm buruk plak. ah biar la dlu. nk tukar cermin lak psni. pstu baru pk nk cat blk ke x.

ok itu saja update utk kali ni. moga Milah cpt sembuh. Aminn~

5 komen:

keyboardstuck said...

ganaz gak weh kaler itam...

apex said...

ganaz ke
tanak ah aku
aku kan jmbuu.wakaka

nABiL said...

jambuuuu ker??wakkaka..:-D

apex said...

hahaha jelez la tu
klu xselesa sila muntah laju2 k. hehe

nABiL said...

cis!!!xde mknenye nk jeles2...kuikui:-p