Tolong jgn buat aku cmni bleh x


Aku masih ingat time aku kecik2 dulu. Setiap hari Isnin aku akan memakai baju yg bersih ke sekolah. Selalu juga aku dihantar ke sekolah oleh
mak memandangkan tempat keje mak sehaluan dgn sekolah aku. Kalau aku lambat, terpaksa la aku ke sekolah naik beskal. Tapi naik beskal pun ok jgk. Leh blk sendiri, leh kacau awek kelas sebelah, leh singgah beli aiskrim kat kedai runcit.


Ptg semlm nk blk keje aku tgk kete aku. Rasa mcm nak marah2 je. Tapi aku cuba tenangkan fikiran, tenangkan ati. Aku tgk kiri kanan, aku tgk atas. Aku nmpak 3-4 ekor burung warna hitam. Ntah burung ape aku xtau. Klu ade l
astik mmg aku dah lastik. Brengsett!! Baru hari Isnin tp kete aku dah jd mcm sampah!



Aku nak bukak pintu kete pun geli. Sebelum mnde alah ni gugur kat kepala aku plak, cpt2 aku masuk. Mulai ptg tu jgk aku bt keputusan utk tidak meletak kenderaan di kawasan tu lagi.


Mintak2 la hujan turun ptg nt.

Malas nak htr cuci kete sbnrnye.

Nak cuci sendiri?? LAGI MALAS!!!

3 komen:

Anonymous said...

ciann ko ad..len kali ko bawak baju kete ko..tutpla..barula bersih lau burung berak x kene..haha

apex said...

ok.nt aku pakaikn baju kat kete aku. baju kalis taik!!

nABiL said...

kuikui:-p