Aku dan Buah


Q : Aku dgr ko tak mkn buah. Betul ke?
A : A'ah

Q : Durian pun tak mkn?
A : Tak

Q : Tembikai?
A : Tak

Q : Tembikai sedap la. Cuba ko rasa.
A : Tanak ah. Aku mmg tak mkn la.

Q : Ha pisang mkn?
A : Tak

Q : Goreng pisang?
A : Goreng pisang, cekodok aku mkn. Sugus perisa buah-buahan pun aku mkn.

Q : Cmtu pulak. Apsal ko tak mkn buah ek?
A : Ntah. Dah mmg tekak aku xleh trima. Ko bg aku 35ribu pun aku tak mkn. Klu msuk Fear Factor kena mkn buah kompem aku sepender serender..ade ape lg ko nk tnye? Buah duku? Manggis? Rambutan? Cempedak di luar pagar? Segala jenis buah aku tak mkn la. Ko xphm ke? Ko nak mkn, mkn je la sorg. Ape mslhnye?

Perbualan terhenti di situ...



2 komen:

aLi teRaroSa said...

hahaha... soklan yang bese ditanya kat ko la tu, huahuahua

ahah! high five sket, eksperimen strikethrough berjaya,hahahaha!

apex said...

eksperimen menjadik. hahaha best2!