New entri..hentam sajalah...


Sudah agak lame aku xupdate blog. Berbagai2 mslh dalaman melanda. Adess..

Setelah mencuba pelbagai template, aku mendapati byk template yg xsesuai. Yg mane template2 tersebut aku dah pun cuba try test ke blog aku. Keputusannya mengecewakan! Kebanyakan setting aku lari berubah dan kebanyakan gadget yg aku dah set pun abis tunggang langgang. Aku pun dah try set template2 baru tu dgn gadget, dgn ape kejadah yg dirasakan perlu. Tp aku pulak yg pening! Byk lg yg aku reti dan aku rs aku xkan dpt kuasainya dlm masa terdekat nih. So aku kuciwa..dgn bertungkus lumusnya, aku set up blk blog ni kpd yg asal...hohoho...pening!

Disebabkan ade desakan drp pihak tertentu supaya aku mengupdate blog, so aku pun hentam sajalah! Ape yg terlintas aku taip je. Pstu aku publish. Mudah2an lps beberapa taun lg bila aku bca blk entri nih, aku tau betapa sengalnya aku! muahahahah!

Td sebelum blk keje, aku lepak2 minum ngn kengkwn opis. Ade la sorg mamat ni pegang2, usik2, raba2 tgn aku time minum tuh. Dia tnye "tak mau mkn ke?byk kurus la.abg mkn la.saya belanja.abg nk mkn ape oder saja"..sbnrnya dah byk kali aku dioffer mkn free. Tp aku xnk. Aku ni bukan jns kuat mkn. Klu aku g mkn kat mane2 pun slalunya aku mntk nasik putih separuh. Lauk pun aku amik skit2..paling byk pun 2 jns je. Ni siap pksa aku mkn byk, isi nasik pnuh2 pinggan smpai xmuat lauk, siap diskaun lg! Ikhlas ke perli ke ape ni...aku dh ckp tank aku kecik. Cmane nk msuk byk2 ni??!! Last2 aku curah blk nasik tuh..tgl separuh. Nak mkn pun susah....

Kereta aku xsiap cat lagi. Janji siap ari nih tp td org tu kol ckp xsiap lg. Besok ptg baru leh ambik. Kecewanya aku. xsbr nk tgk peluk cium beliau. Dah 2 ari kat sana. Ape kabar agaknye. Mesti beliau rindu kat aku....sbr ye syg. Besok saya ambik awk ye...awk pun dah cantik. Boleh la kite jln2 ngorat anak dara org psni kan..kan...

bersambung....

4 komen:

aLi teRaroSa said...

huh.. ko kena raba siot! huahuahuahuahua

aku la tu org yang tanya bila ko nak wat entri kan? ngehehehe

keyboardstuck said...

Ade la sorg mamat ni pegang2, usik2, raba2 tgn aku time minum tuh. huh! apakah...

nak wat strikeout kat komen xleh ekk...
kedekut tul blogspot ni.. haha

apex said...

tu la psl.dok pegang2 lak.nak ckp ckp jela kann..klu awek xpe jgk.ni tgn berbulu...geli aku :p

ali: anda lah org yg kami cari.hahaha

aLi teRaroSa said...
This comment has been removed by the author.