New CBX


Disebabkan xde keje, aku pun memindahkan gambar2 dr hp aku ke laptop.
Ade byk gmbar yg aku pindahkan termasuk gambar2 kete aku yg xlawa tuh. Dlm gmbar sume nmpk cntik kann...tp kenyataannya xlah spt dlm gmbar. Kdg2 dlm gmbar nmpak huduh..tp bila tgk secara 'live' baru nmpak keasliannya. Pernah aku dpt gmbar seseorg yg pd pndgn aku xla lawa mane pun. tp setelah berjumpa dgn orgnye, baru aku sdr yg aku silap menilai. Beliau cantik comel rupanya..beliau adalah......DIA la! muahahah! Pertemuan pertama membuat aku jatuh cinta kali ke-2! Dan smpai ke hari ni ntah brape kali aku terjatuh cinta lg pd org yg sama...muahahah poyos!

Tp bukan psl gmbar tu yg aku nk cite. Spt dlm entri yg lps2 ade dinyatakan yg aku htr kete g cat baru. Baru bukan bermkna cat kaler baru. Cuma cat part2 tertentu je nk bg same kaler. Sebelum ni ade org ckp yg kaler kete aku dah ok..xyah cat lain la. Tp pd aku, aku pentingkan pndgn peribadi. Aku pun xsuka tiru2 org lain. Klu bleh aku nakkan kelainan pd kete aku. So aku amik keputusan meMERAHkan keseluruhan kete aku! Walaupun aku xdpt bygkan hasilnya..tkut jgk klu2 terlampau over nt. Yela kaler merah tu bukannye maroon ke, ataupun kaler yg gelap2 skit. Tp RED HOT CHILLY you know?! Merah gile! Terang yg amat! So inilah hasilnya.......

sebelum


selepas


kos keseluruhan simen dan cat utk kali ni
side skirt + lips = RM 250
side mirror = RM 30

3 komen:

aLi teRaroSa said...

orait, cantek cantek! bijok ar! baru ar MEMBARA~~~ hahahaha

Anonymous said...

ali ape lg..itamkn lagi kete ko.. rim² skali kasi itam..cat je cover rim tu..huahuahua..

aLi teRaroSa said...

dengki ar tu jai.. pekata ko silver keta ko jai.. degan tayar2 sama cermin ko kasi silver...hohohohoh