Penat + Puas


Hari ni Sabtu 10/01/2009..


Ali + awek Cikgu, Kerol + awek, Kak As + anak buah (laki) + anak buah (pompuan), Ann, Kamil ngan aku...brape org tuh?? 1..2....3...4....5....6...7...8...9..10....10!!!!!! ye 10 org semuanya dgn 3 bijik kereta telah membuat lawatan sambil blaja sambil memanjat sambil berenang sambil menyelam sambil sekodeng ke Air Terjun Sg. Gabai Hulu Langat. Kami smpai di lokasi kira2 jam 10 pg dan berpoya-poya kat sana sehingga jam 3 ptg...

Disebabkan kepenatan berkubang, sesampainye aku kat umah trs tido..dan kejap lg mgkin aku akan sambung blk. hohoho! Atas alasan tersebut juga aku menjadi mls utk menulis panjang2 entri kali nih..


Nota : Gambar tidak dpt disiarkan krn mengandungi unsur2 18sx yg agak keterlaluan.. :p


7 komen:

aLi teRaroSa said...

oit.. siap strikethrough lagi tu... "kami hanya kawan..." skrip artis tu je yang mampu aku katakan,huahuahua
ape-apepuna alhamdulillah jadi je kita gi Gabai ni... hilanglah pengidaman kero nak gi sungai tu.. hehehe... jom gi lagi len kali, aku nak bawak member lain pulak, hohoho

apex said...

orait..aku pun nk g lg.ajak rmai2 skit kwn ko tuh.hahahaha..papepun gabai mmg best.peace!

fati said...

huuuu memasing bawak 'org rumah' kamoo nape xbwk 'org kamoo en kush? hohohoho... tetttt :P

keyboardstuck said...

bez ke weh..
aku rase cam kat sg gangga je... :P
tp still de part bez..leh makan sandwich sadin...mkn nasi goreng sama teh o buatan sendiri dr kamey..lagi makan ape ekk..ade kopok,ade jajan, ade macam² la..
bez gak akhirnye...pya la byk mknn smp kne bwk trn sml...ades..

apex said...

ali ajak kuar awal.org umah tido lg la.hahaha.xpe lenkali ade rezki beliau akan turut serta..

best oo gabai.rugi sape tak ikottt...hahaha

Anonymous said...

sorry rr kengkawan x dpt join aritu.. Ade sbb² yg x dpt dielakkn.. laen kali InsyaAllah aku join.. tp bkn ngn org umah mcm korg smua bwk aritu..

apex said...

xpe jai.ko g ngn org umh (housemate) ko tu je pun dah ok.hahaha..