Balik Kampung


Hari ni 23 Jan 2009. Esok cuti ye ye! Esok cuti ye ye! Senin Slasa cuti lg! Ye ye! Nak g mane ye? Ade org ajak dating..tp baru je dating. Ade org lak ajak lepak2..lame xjumpa katanye. Ah! Mls nk lyn. Aku nk blk kg jmpe mak bapak aku. Lame benor xjmpe deme..ape pulok dikatenye nt. Raya krismas xblk, rya aji xblk (yg ni aku tipu sekian trima kasih) rya cina pun xblk?! Camne kje ko ni? Org lain tu gaji 4-5-6 ribu pun blk rya cuti..adess kena sebijik! Cmane aku nk jwb. Aku pun pura2 sindrom down...

Mlm ni ade training A+ lg..xdpt blk la ari nih. Blk besok je. Klu taun lps jln jem nak mampos. Nk kuar dr KL pun jem, nk blk KL pun jem. Tp kali ni tak tau la cmane keadaannye. Hrp2 xseburuk taun lps la. Aku dh serikkk!!!! Kete aku yg fully manual tu, dgn penumpang 3 org + brg2 berkilo2...mmg menyeksakan! Ditambah dgn bajet minyak yg seciput, adei silap2 berkemah kat tepi jln nt!

Ah aku dah mls nk pk. Baru td aku dgr brita baik yg aku akan outstation..baru nk berangan2. Tp nmpknya xde rezki la kali nih. Jadual aku utk 3 minggu akan dtg ni d
ah penuh. Stanby mlm + Site Visit Central + Training A+...adeii. Trip kali ni dijangka paling menguntungkan. Seluruh negeri Johor akan dijelajahi..masyuukkk!!! Mmg xde rezki la aku kali nih. Adeii..


apsal aku kata masyuk? agak2 korg la..klu round tiap2 daerah ni, pstu round lak tiap2 zon dlm tiap daerah tu, brape kilometer tu ye? didarab lak dgn 0.65...
ditambah dgn elaun mkn lg...cmane? brape total tu? masyuk kan? kan?


Huh..aku mls nk pk ape2 lg. Ape yg psti besok aku akan pulang ke kg! hohoho...so sempena ketibaan Tahun Baru Cina ni aku mengambil kesempatan mengucapkan Gong Xi Fa Cai kpd sume. Gong Xi Gong Xi...msti byk mkn buah limau ni. ee xsuka...

Gong Xi Fa Cai...



0 komen: