Selamat Tahun Baru 2009


Assalamualaikum wbt..

Sempena 01/01/2009 ni, aku mengambil kesempatan utk mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru kpd sume pemantau setia blog apex-anakpahang. Aku juga ingin memohon maaf kiranya ade salah dan silap sepanjang tempoh aku di sini.

Klu diperhatikan, tahun baru disambut dgn meriah pd setiap tahun. Aku pun selalunya akan join sekaki minyaksikan pertunjukan bunga api di mana2. Tp pada tahun ini aku hanya menyaksikan bunga api dari bilik aku shj! kuang3...kenapa? hahaha actually aku kesorangan skrg. Tiada si dia, juga tiada ahli kuarga di sini. Aku juga tidak dpt pulang ke kampung atas alasan2 tertentu. Pada mak ayah kat kampung tu, kite mintak maaf sbb xdpt blk. Ujung bln ni kite blk ye. Kite bwk ole2 skali utk sume org. Bulan ni kite dpt bonus..nanti kite blanje sume org ye. Mak nak pesan pape lg x? Mak tanya la ayah skali. Ayah kan suka mkn ketam. Nanti kite tapau ketam 3 kilo ye ayah. Jgn lupe kemsalam kat org kampung..kat anak pompuan makcik saripah skali ye mak.

Seterusnya sempena tahun baru ni jgk aku nak tanamkan azam baru. Klu azam taun lps tu xbrape nk tercapai, aku modified skit bg sng nk tercapai. huhuhu. Korg xyah la bt2 concern kat aku, tnye azam aku plak. Aku xkan bgtau pnye. hahaha sengal!

So itu shj coretan aku sempena tahun baru nih. Sebarang komen cambeser...tarikh tutup sebelum atau pada 01/01/2010! Adios!


0 komen: