Avatar

Sape dah tgk cite Avatar? aku baru je tgk semlm. kesian aku kan. tgk dvd je. kat umah ade set dvd player dgn subwoofer 5 speaker plus lcd tv 32". gunakan la sebaik-baiknye. ye x? :-D

Sebenarnya aku bukan jenis yg minat tgk cite-cite berunsur fantasi ni. n xtau pun cite Avatar ni cmni cmtu. tp sbb dah selalu sgt dgr cite-cite, review psl cite ni.. kononnya best kan. try la tgk. lgpun mmg aku tgh bosan semlm. xde keje. asik melayan perasaan je.. xleh jd ni aku pikir.

Dekat 3 jam bersengkang mata menunggu cite tu abis. bleh thn la cite dia. klu tgk kat panggung ni aku rs efek dia lg best kot. translation pun ade. ni lyn dvd phm-phm sendiri je ape dia ckp. ade subtitle pun xboleh hrp. makin pening aku. pstu pulak ade dialog dlm bahase ape tah. lgsung xphm dah. cilakak. sape punye keje la buat skrip cmtu.


Papepun set DVD Home Theater kidik mmg best wohh!! mabeless..fuh!

9 komen:

aLi teRaroSa said...

aku da tgk! file .rmvb je, layaaaaaan~~~

humaira balkiss said...

cehh.
dye tetap nk puji set audio kt rumh dye tu.haha
tak tak tak
msh blom tngok avatar
mke beliau sadis
x der keinginan nk tngok.
haha
nanti lahn mau tngok.
korng cite cm best je
;)

apex said...

ali- ko pun same jgk ke tgk rmvb je? haha

humaira- haha dah mmg best pun set dvd tu
try la tgk. best!! hehe

keyboardstuck said...

ayat paling best "i see you.." wahaha

keyboardstuck said...
This comment has been removed by the author.
Dina Zakaria said...

aku tengok avatar 3D..
cool!!superb!!5 star to avatar!!=)

apex said...

pehh 3D tuu..bile la dpt merase. huhu

aLi teRaroSa said...

perghh.. 3d tu beb! kalo bawak spek kaler2 merah ijo sendri buleh ke? masuk wayang bese... ade efek tak? nguahahaha

eley kerol, "i see you..." plak, tau ar ko leh wat ala2 gitu dengan amy... ngehehe... "toruk makto" gak yang otai sebenarnya! ngehehehe

apex said...

weh ali. mane-mane ade awek ade je ko kan. dasar buaya. kah kah kah

psstt bile ko nak ajak aku tgk wyg 3D?? hahaha