Hari baru

Hari ni, mlm ni. rs hepi semcm lak. byk sbb yg bt aku hepi hari ni. setat dr ptg td ber-es-em-es dgn skandal baru. memberi sedikit sinar utk masa dpn aku. diikuti sesi beramas mesra dgn rakan-rakan di Steven's Corner pandan indah baru jap td. membuka satu peluang baru utk mengubah cara hidup kpd yg lebih selesa. seterusnya berbual telefon dgn skandal lame. menaikkan semula semangat dan harapan dlm meneruskan kehidupan selepas ini.

Mungkin ini hikmah utk setiap ape yg berlaku sebelum ni. atas setiap kekecewaan yg menimpa. kerana tidak mudah patah semangat, tidak mudah menyalahkan takdir, kerana berfikiran positif, doa yg xpnh putus.. aku pikir ini la jln terbaik yg telah Dia atur utkku. Terima kasih Tuhan.

Terima kasih juga buat kwn-kwn yg mengambil tahu, mengambil berat, menasihat, memberi sokongan.. membantu dlm perubahan ini. aku tahu ade yg mengikuti perkembangan idup aku (ade ke?? haha).. mgkin ade jgk yg meluat. pedulik ape aku. aku sekadar meluah perasaan. mencari ketenangan tanpa mau menyusahkan sesiapa. mahu meraih sokongan mungkin. xlebih drp itu.


Dan hari ini aku anggap semuanya selesai.. setelah sekian lame. haha. cume urusan pejabat, urusan kerja je xselesai-selesai lg. adehh. appraisal nak dekat. cmane la nk jwb. ulang jawapan taun lps jela~

1 komen:

keyboardstuck said...

appraisal ooo appraisal...
kenapa la ko appraisal...