Jam Baru

Ada sorang mamat tu menunjukkan dia ada jam tulisan arab pada aku. tp aku baru 2 ari dpt jam baru hadiah dr seseorg. nasib la kan. so same-same eksen jam baru pada ari tu. hahahha.

reti baca x? menunjukkan hampir pukul 12.10 mlm

Ni la dia jam tersebut. sebenarnya aku bukan la jenis manusia yg biasa pakai jam. disebabkan pergelangan tgn aku yg sgt ramping. aku kurang keyakinan mengenakan sebarang jam di tgn. rs mcm makin menampakkan kerampingan tersebut. hahaha. jam ni agak mhl dan design dia mmg pelik skit. actually ni jam dia. tp dia bg aku sbg tanda..well u know..(malu nak ckp. kah kah). n aku tau jam ni sgt bererti bg dia. dan alas kaler ijau tu pun ade sejarahnya. hehe. disebabkan jam ni lawa, siap dgn nilai sentimentalnya, maka aku pun pakai la jam ni ke mana-mana.

13 komen:

aLi teRaroSa said...

dejey!!!! ko post dulu jam ko dulu! takpe takpe.. mari sume tgk jam arab aku! nguahahaha~~~ btw sila klik nuffnang saye! hahaha

apex said...

sentimental beb..kene la bt entri. hehehe

Mahirararara said...

ye lar ,
pas ni ak pun nak wat n3 mende2 senti :pp
hahha

apex said...

haha ok sila sila..nt i jengok blog u. hehe

missiesya said...

wah...besnya da org kasi jam

cikumi-katu said...

nak la jugak :D

Unknown said...

wahhh tak ngerti baca jam tu weh!!

apex said...

missiesya- hehe mmg bes

cikumi- xleh. jam ni sesuai utk org bujang je. keh keh keh

fati- pelik kan? hehe i likeee..

aLi teRaroSa said...

weh aku tau baca dah... aku da bocorkan cara bacaan kat BFF aku tu, nguahahahaha... btw, btol kata incik apex, jam ini untuk orang bujang jer... sbb org da kawen da tak dapat berpikir secara rasional bila nak wat bacaan kat jam ni... leh tersasar bacaan, silap² terbaca waktu Slovakia nanti... hehehe

apex said...

haha siot ali. aku ckp sikit, pndai pulak ko tambah-tambah ye..

brani sound la dpn laki dia! kah kah kah

keyboardstuck said...

hah ni ape cerita ni...oooo mentang² aku xde tenet koneksen spanjang otstesen ni korang bikin onar ekk...
ala jam ni xbest...jamban lagi best..:p

apex said...

hahh!! kerol tgk ali tuh. hahaha

fati said...

banyak main neh! :))