Pengajaran

Di sebalik perkara-perkara yg terjadi kebelakangan ni, byk pengajaran yg aku dpt. byk juga perubahan yg berlaku dlm idup aku. aku dah mula belajar menghargai setiap apa yg aku ade dgn sebaiknya. aku xsgup utk kehilangan ape-ape lg. mmg ade org ckp "patah tumbuh, hilang berganti". tp aku xpikir yg tumbuh itu akan sama dgn yg patah dulu. dan yg berganti itu pastinya xkan sama dgn yg hilang. mmg xkan sama. kau buat la mcmane pun. aku dah rasa efeknya. sgt susah. terpaksa bermula semula. bygkan kau dah level 20..tetibe kena ulang semula level 1. x ke brengsekk namanya tu?! dan kena menunggu lagi...nasib nasib....huhuhuuu


Nak kata aku hepi skrg..x jgk. tp yg pstinya idup aku lebih tenang. mgkin sbb perubahan gaya idup kot. ape yg berubah?? tgk same je. ntah. mcm merepek je. tp btl. aku mmg dah berubah SEDIKIT. sebab tu kau xperasan. ah mmg kau xpnh ambik tau psl aku pun. mane nak perasan.

********* *** ** **************************** *************


*********************



takde idea plak

Selamat Tahun Baru 2010


ermm dah abis 3 cite main kat tibitiga. entri aku xpublish2 gak lg. tensen siot. asal blk kg je xde idea nk menulis. side efek lauk mak aku masak ni aku agak. cilakak!

0 komen: