Nite Dinner 2009

"Baiklah, aku yakin lagi dua blogger MPC ini dan ini akan update perihal yang sama jugak kelak. So takyah aku conteng lebeh-lebeh. Nanti takde modal pulak diorg nak conteng. Ceh!!" - kata Fati


Skrip yg sama mcm tahun lps. hahaha. Ok aku update ringkas je.

Kisahnya..
Satu majlis makan malam sempena penghargaan kpd warga kerja MPC (syarikat tempat aku bekerja) telah pun selamat berlangsung dgn gilang-gemilangnya mlm tadi. Diacarakan oleh selebriti tivitiga, Ahmad Fedtri Yahya dan dihadiri oleh beratus tetamu termasuk VVIP yg dijemput khas utk memeriahkan majlis. Majlis berlangsung di Emerald Grand Ballroom, Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur. Terima kasih boss atas majlis gilang gemilang ni. hehe. Macam-macam aku mkn mlm ni. Mende yg xpnh aku mkn pun aku mkn. Dan rakan-rakan sekerja yg dah lame xjumpe pun dpt jumpe mlm ni. Yg xpnh jumpe tu apatah lagi. Mmg meriah!


Konsep majlis bertemakan Oren Putih/Hitam. maknanya tiap tetamu/staff perlu mengenakan pakaian berwarna oren, hitam atau putih utk mengelakkan dihalau atau dibatalkan hadiah lucky draw yg dimenangi. hahaha. err aku dpt lucky draw lg tahun ni! kih kih kih. alhamdulillah!


Aku pakai baju kaler oren mlm ni. a'ah baju yg aku baru beli minggu lps tu. ada rs mcm sedikit ensem drp biasa. pstu kena buat persembahan. bukan aku jela. satu group 8 org. joget-joget lagu Para-para Sakura. dapat adiah tuu! dan walau step ke laut pun, sorg ke kanan sorg ke kiri, sungguh xdisangka dpt adiah no-3! pehh..belum bt sungguh-sungguh lg tu!


Bonus! woww... sgt-sgt xdisangka. terima kasih boss! tahun dpn hrp-hrp dpt berganda-ganda lg la ye. hehehe. sampai pening pale aku nak kira jumlah bonus yg diterima. Nyesal lak xblaja matematik btl-btl dulu.

Majlis berakhir kira-kira jam 12 tgh mlm. Puas hati~
Semoga berjumpa lagi dlm event-event yg akan dtg.

Aku dah mengantok. nak tido. pnt! besok nk pindah brg lg. n mungkin ini kali terakhir aku update blog mlm2 buta memandangkan aku sdg berpindah rumah. utk memohon talian streamyx di rumah baru pun mgkin mengambil masa. tgk la cmane nt. Adios!





p/s: sdg berkira-kira ke mana mau holiday. dan ke mana mau disalurkan itu duit bonus. keh keh keh

4 komen:

fati said...

Nak leave comment b4 g class... :P

Jelesssssssssss........... orang lain dapat voucher holiday satu, dia dapat dua...... tak apa tak apa..... guna kan sebaik-baiknya... :P

nABiL said...

add,,,ko bg la kat aku bonus tu..cian aku ..aku xdpt bonus pun:-(

apex said...

fati- haha jgn jeles. jgn jeles.

nabil- org dah bg kite, mcm xelok lak nk bg kat org lain kan? ye ye je xdpt bonus tu..

Anonymous said...

dpt voucher petrol kn ke bagus, leh isi minyak byk...
mari kita meniaga minyak unta!!!