Benci ah

Kadang-kadang
Bila dah benci sgt kat seseorg tu. xsuka sgt tgk muka dia. menyampah gile dgn perangai dia. buat la cmane pun. aku tetap xdpt nak sukakan dia walau cmne bsr jasa dia pd aku, cmane baik pun dia lyn aku.

Kadang-kadang
Bila dah suka sgt kat seseorg tu. dah sayang sgt kat dia. buat la camne pun. aku tetap xdpt benci dia walau camne teruk dia dah buat kat aku, cmane buruk pun dia lyn aku.


Kenapa mcm tu ye?

4 komen:

Dina Zakaria said...

lumrah manusia..kalau dah benci tu, dy buat amal jariah pun aku nampak cam sengaja nak berlagak!!huhuhu

Zaqyah Razak said...

fuh..diskriminasi perasaan tak boleh nak explain tu.

apex said...

deena- haha btl2

zaqyah- hehe mmg. pelik kan?

Anonymous said...

u benci i x syg... tp i x benci u... nape u benci... i benci kt u sbb benci i...